آرشیو آهنگهای مثبت من

این وبلاگ رو درست کردم تا آهنگ هایی که دوست دارم و خصوصا مثبت هستند رو توش قرار بدم تا هر کی واست بتونه استفاده کنه.

آرشیو آهنگهای مثبت من

این وبلاگ رو درست کردم تا آهنگ هایی که دوست دارم و خصوصا مثبت هستند رو توش قرار بدم تا هر کی واست بتونه استفاده کنه.

محتوای این وبلاگ تنها اختصاص به آهنگ های مثبت و مورد علاقه خودم می باشد. سعی کردم در انتخاب آهنگها دقت کنم تا کلام منفی نداشته باشه. به این خاطر وبلاگ درست کردم چون خودم در اینکه آهنگ های مثبت قانون جذبی رو پیدا کنم مشکل داشتم.

بایگانی

عکس 1

5 مزیت مهم گوش دادن به آهنگ­ های مثبت

شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۴۱ ب.ظ | یلدا یلدااااا | ۰ نظر

5 مزیت مهم گوش دادن به آهنگ­ های مثبت:

آیا می­توانید یک روز بدون موسیقی زندگی کنید؟ من که نمی­توانم، و من تنها نیستم. برخی از ما هر روز ساعت­ها صرف گوش دادن به موسیقی می­کنیم. طبق تحقیقات، آمریکایی­ها هر روز 4 ساعت موسیقی گوش می­دهند. گوش دادن به موسیقی یکی از مهم­ترین کارهایی است که در اوقات فراقت و هنگام استراحت انجام می­دهیم. پس از کار و خواب، که در طول روز زمان زیادی از ما می­گیرند، موسیقی بخش قابل توجهی از زندگی ما را در بر می­گیرد. با وجود اینکه ما به چیزهایی مانند غذا و تلویزیون بسیار اهمیت می­دهیم، اما به ندرت متوقف می­شویم تا کیفیت موسیقی را بررسی کنیم. شما به احتمال زیاد به رستوران­های خاصی مراجعه می­کنید و  از غذاهای ناسالم اجتناب می­کنید. و یا در مورد تلویزیون، به محض نمایش دادن برخی از برنامه­ها فورا کانال را عوض می­کنید. با این حال، ما به ندرت دقت می­کنیم تا در مورد تاثیر مثبت و منفی موسیقی­ای که گوش می­دهیم فکر کنیم.


 "
موسیقی می­تواند جهان را تغییر دهد، زیرا می­تواند مردم را تغییر دهد" - بونو.
تحقیقات نیز این گفته را تایید می­کند.

1-اعتقادات و ایده­هایتان را تقویت می­کند:

شواهدی وجود دارند که نشان می­دهند موسیقی می­تواند دارای اثراتی نامطلوب برای شما باشد. از این­رو، موسیقی یک روش محبوب برای شکنجه زندانیان است. این روش در دهه 1950 به وجود آمد و هنوز هم به طور گسترده­ای مورد استفاده قرار می­گیرد. شما ممکن است تصور کنید که صداهای فشردن صفحه کلید و یا دزد­گیر ماشین آزار دهنده است، اما در واقع، 11 عدد از محبوب­ترین آهنگ­های اجرا شده توسط هنرمندان معروف، توسط سیا برای شکنجه کردن زندانیان مورد استفاده قرار گرفته است. دو تا از این آهنگ­ها عبارتند از "کریستینا آگویلرا" (The Real Slim Shady) و "Dirrty" (Eminem).

مارک هادسل، از Psy Ops، خبرهای بی بی سی، نقل می­کند که: "اگر شما آن (موسیقی) را به مدت 24 ساعت گوش کنید، مغز و عملکردهای بدن شما شروع به تغییراتی می­­کنند، ذهن شما متوقف می­شود و خواسته­های شما در هم می­شکند."  

ما در طول روز احتمالا بارها و بارها انواع موسیقی­ها را در رادیو می­شنویم و یا در YouTube تماشا می­کنیم و در معرض شنیدن موسیقی­های بسیاری هستیم. حال بیایید با دقت بررسی کنیم، آیا در میان این آهنگ­ها به آرمان­ها و اعتقادات شما اشاره می­شود؟ و یا اینکه به هر آنچه که پیش آید گوش می­دهید و به محتوای آهنگ­ها خیلی توجهی ندارید؟ حالا یک بار دیگر فکر کنید و این بار سلامتی خود را با لیست پخش آهنگ­های گوشی­تان و رادیو و پخش اتومبیل­تان  درگیر کنید.


  2- قدرت اشعار

    "موسیقی در سراسر مغز پردازش شده و آن را وارد حافظه بلند مدت ما می­کند." - کلمنت کورتس.
موسیقی­های به یاد ماندنی به گونه­ای طراحی می­شوند که قافیه­ها تکرار شده و از الگوهای تکراری استفاده شده باشد. بر اساس این فرمول جادویی است که اشعار یک آهنگ را حفظ می­کنیم. شما احتمالا هنوز شعرهای مورد علاقه خود را از دوره دبیرستان و یا یک آگهی تلویزیونی که از صدای جیر جیر استفاده می­کند را به یاد می­آورید. آیا تا­کنون به تجزیه و تحلیل اشعار دقت کرده­اید؟ قطعا از موزیک­هایی که در حافظه­تان از دوران کودکی تا­کنون ذخیره شده­اند متعجب خواهید شد. دوستان، تک تک موزیک­های ریتمیک در حافظه ما ذخیره می­شوند. خبرهای بد که مغز شما را با هرگونه افکار خشونت­آمیز، غم­انگیز و ناراحت­کننده پر کند به حد کافی در جهان وجود دارد. در عوض، موسیقی را با انتخاب آهنگ با اشعار مثبت گوش کنید. برخی از آهنگ­های مورد علاقه خود را با شعر مثبت پیدا کنید و به آنها گوش دهید.

3- یادآوری خاطرات با موسیقی

-سلام Adele، من عاشق موزیک­های توام اما این آهنگ­ها من را به یک مکان تاریک و قدیمی می­برد. مسائل قدیمی در حافظه­ام که من ترجیح می­دهم فراموششان کنم. حتی آدل گفته است که نمی­تواند بدون گریه، به موسیقی خودش گوش دهد. احتمالا، مغز شما با آهنگ­هایی که شما را درگیر خاطرات گذشته می­کند، پر شده است. اما همه خاطرات موسیقیایی ما توام با خوشحالی نیستند. به نظر می­رسد اتفاقی که می­افتد این است که یک قطعه موسیقی آشنا، به عنوان یک موسیقی متن فیلم، برای یک فیلم ذهنی که در سر ما پخش می­شود، عمل می­کند.
این مطلب باید موجب تشویق شما به انتخاب موسیقی­هایی شود که شما را با خاطرات شاد درگیر کند. اگر وقت خود را صرف گوش دادن به موسیقی در ارتباط با خاطرات منفی یا غم­انگیز کنید، بی تردید خود را ناراحت می­کنید. گرد و غبار احساسات منفی را متوقف کنید و لیست پخش قدیمی خود را به نفع ایجاد خاطرات جدید رها کنید.

 

4- نگرش شما به دنیا را تغییر می­دهد.

اگر هر شخصی یک آهنگ شخصی برای خود داشته باشد، ارتباط با او بسیار ساده­تر خواهد بود. موسیقی دارای قدرت ایجاد ارتباط است. علاوه بر معنای اشعار، لحن موسیقی، جریان و احساس نیز به همان اندازه مهم است. اگر ما تمایل به شنیدن موسیقی مثبت داریم، پس با احساسات مثبت ارتباط برقرار می­کنیم. در حالی که اگر موسیقی منفی می­شنویم - ممکن است که بیشتر با احساسات منفی ارتباط برقرار کنیم. دکتر امی کلمنت کورتز، استادیار گروه همکاری پژوهشی موسیقی و بهداشت در دانشگاه تورنتو می­گوید: گوش دادن به موسیقی با ضرب مثبت، می­تواند منجر به شروع یک روز خوب شود، و اگر دارای یک متن شعر مثبت باشد می­تواند طرز فکر شما را در طول راه (به سمت محل کار) به سمت تصمیم­های درست بکشاند. آیا آهنگ تم شخصی دارید؟ شاید وقت آن باشد که یکی از آهنگ­های مثبت را که شما را نمایندگی می­کند پیدا کنید و داستان زندگی خود را به جایی که می­خواهید هدایت کنید.


5- فرصتی برای داشتن احساس بهتر در شرایط غیر قابل پیش­بینی را می­دهد.

هنگامی که تغییرات بزرگ در اطراف شما به ویژه در محل کار و در زندگی خانوادگی اتفاق می­افتد، می­تواند بسیار لذت بخش باشد. با این وجود برخی از تغییرات مانند شروع یک پروژه جدید اراده برای یادگیری یک کار مشکل، کار در کنار کارکنان جدید و یا افرادی که دوست ندارید، ممکن است استرس­زا باشد. موسیقی توانایی کمک به غلبه بر برخی از این ناراحتی­ها را دارد. علم ثابت کرده است که موسیقی در سیستم ما دوپامین را منتشر می­کند، که ما را خوشحال می­کند. به گفته یکی از پست­های Discovery News، با توجه به تحقیقات جدید، "مردم موسیقی را به همان اندازه که به غذاهای خوشمزه و... علاقه مند هستند، دوست دارند. هنگامی که در حال حرکت هستید و به آهنگ گوش می­دهید، مغز شما دوپامین، یک ماده شیمیایی که در داشتن انگیزه و اعتیاد نقش دارد، ترشح می­کند. موسیقی عالی می­تواند شما را آرام کند و شما را تشویق کند تا ادامه دهید.

مطالعات نشان داده ­اند که گوش دادن به موسیقی­های مثبتی مانند آهنگ­های موتزارت، می­تواند در بهبود عملکرد برخی از وظایف ذهنی در کوتاه مدت نقش داشته باشد. با نگرش مثبت و داشتن لیست پخش موسیقی مثبت هر چیزی ممکن است.

اکنون که می­دانید با گوش دادن به یک موسیقی نه تنها فقط به آن گوش نمی­کنید، بلکه خاطرات را به یاد می­آورید و تحت تاثیر ریتم و شعر آن قرار می­گیرید، من به شما را به یک چالش دعوت می­کنم. اینکه که فقط 30 روز به موسیقی مثبت گوش کنید. خودتان را برای رسیدن به موفقیت، به انتخاب موسیقی­ای که موسیقی متن فیلم برای زندگی و موفقیت شماست، تنظیم کنید.

  • یلدا یلدااااا

آهنگهای مثبت

دانلود آهنگ مثبت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
عکس2