آرشیو آهنگهای مثبت من

این وبلاگ رو درست کردم تا آهنگ هایی که دوست دارم و خصوصا مثبت هستند رو توش قرار بدم تا هر کی واست بتونه استفاده کنه.

آرشیو آهنگهای مثبت من

این وبلاگ رو درست کردم تا آهنگ هایی که دوست دارم و خصوصا مثبت هستند رو توش قرار بدم تا هر کی واست بتونه استفاده کنه.

محتوای این وبلاگ تنها اختصاص به آهنگ های مثبت و مورد علاقه خودم می باشد. سعی کردم در انتخاب آهنگها دقت کنم تا کلام منفی نداشته باشه. به این خاطر وبلاگ درست کردم چون خودم در اینکه آهنگ های مثبت قانون جذبی رو پیدا کنم مشکل داشتم.

بایگانی

عکس 1

دانلود آهنگ مثبت ناهید , دلم بیقراره عشقه

پنجشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۶، ۰۶:۴۰ ب.ظ | یلدا یلدااااا | ۱ نظر

🎵 دانلود آهنگ مثبت

ناهید , دلم بیقراره عشقه

       
📜 متن ترانه :

اگه نوبت خزونه بهار مال دیگرونه
یه روز تو عزیز من میرسی به من
زندگیم همونه
خدا کس بی کسونه
خدا خوبو مهربونه
خدا اخرش یه روز تو عزیزمو به من میرسونه
دلم بیقراره عشقه اخ دلم بیقرار عشقه
غمت بسمه دیگه و
بسمه دیگه
روزگار عشقه
اخه روزگار عشقه
غمت بسمه دیگه و
بسمه دیگه
دل هنوز اسیره

دانلود آهنگ

اگه وقت گل نی دیدنم بیای دیگه دیر دیره
اگه اون نگات باهام اشنا نشه زندگیم تمومه
اگه حالت مثل ما عاشقا نشه زندگیم حرومه
دلم بیقراره عشقه اخ دلم بیقرار عشقه
غمت بسمه دیگه و
بسمه دیگه
روزگار عشقه
اخه روزگار عشقه
 
خدا دوس داره تو رو تنها نمیزاره
تو رو میبخشه به من سر رام میزاره
خدا دوس داره منو با این دل تنگم
تو رو میبخشه به من میدونه یه رنگم
دلم بیقراره عشقه اخ دلم بیقرار عشقه
غمت بسمه دیگه و
بسمه دیگه
روزگار عشقه
اخه روزگار عشقه
اگه نوبت خزونه بهار مال دیگرونه
یه روز تو عزیز من میرسی به من
زندگیم همونه
خدا کس بی کسونه
خدا خوبو مهربونه
خدا اخرش یه روز تو عزیزمو به من میرسونه
دلم بیقراره عشقه اخ دلم بیقرار عشقه
غمت بسمه دیگه و
بسمه دیگه
روزگار عشقه
اخه روزگار عشقه
غمت بسمه دیگه و
بسمه دیگه
دل هنوز اسیره
اگه وقت گل نی دیدنم بیای دیگه دیر دیره
اگه اون نگات باهام اشنا نشه زندگیم تمومه
اگه حالت مثل ما عاشقا نشه زندگیم حرومه
دلم بیقراره عشقه اخ دلم بیقرار عشقه
غمت بسمه دیگه و
بسمه دیگه
روزگار عشقه
اخه روزگار عشقه
 
خدا دوست داره تو رو تنها نمیزاره
تو رو میبخشه به من سر رام میزاره
خدا دوس داره منو با این دل تنگم
تو رو میبخشه به من میدونه یه رنگم
دلم بیقراره عشقه اخ دلم بیقرار عشقه
غمت بسمه دیگه و
بسمه دیگه
روزگار عشقه
اخه روزگار عشقه
دانلود آهنگ

نظرات  (۱)

  • گرافیست ارشد
  • خیلی عالی ، ممنون 🌹
    از طریق نرم افزار ادبین با سایت شما آشنا شدم .
    دوست داشتید ما رو هم دنبال کنید .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    عکس2