آرشیو آهنگهای مثبت من

این وبلاگ رو درست کردم تا آهنگ هایی که دوست دارم و خصوصا مثبت هستند رو توش قرار بدم تا هر کی واست بتونه استفاده کنه.

آرشیو آهنگهای مثبت من

این وبلاگ رو درست کردم تا آهنگ هایی که دوست دارم و خصوصا مثبت هستند رو توش قرار بدم تا هر کی واست بتونه استفاده کنه.

محتوای این وبلاگ تنها اختصاص به آهنگ های مثبت و مورد علاقه خودم می باشد. سعی کردم در انتخاب آهنگها دقت کنم تا کلام منفی نداشته باشه. به این خاطر وبلاگ درست کردم چون خودم در اینکه آهنگ های مثبت قانون جذبی رو پیدا کنم مشکل داشتم.

بایگانی

عکس 1

کی بهتر از تو، عارف

سه شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۶، ۰۴:۰۱ ب.ظ | یلدا یلدااااا | ۱ نظر

متن ترانه:

کی بهتر از تو که بهترینی
تو باغ زیبای روی زمینی
تو قلب من باش تا که بفهمی
چه دلبرانه به دل میشینی

دانلود آهنگ



حتی بدی هات بخشیدنی بود
شرم تو چشمات بوسیدنی بود
همه هواست جا مونده پیشم
من به کم از تو راضی نمیشم
تو جای من باش تا باورت شه
دیوونه ی عشق تو هستی یا من
تو چشم من باش تا که ببینی
دو چشمای تو چه کرده بامن
تنهاییامو بدرقه کردم
پسیش نمیده شاید دعامو
کجا منو این روی ماه تو
کجا لبای بوسه های تو
کی بهتر از تو که بهترینی
تو باغ زیبای روی زمینی
تو قلب من باش تا که بفهمی
چه دلبرانه به دل میشینی
حتی بدی هات بخشیدنی بود
شرم تو چشمات بوسیدنی بود
همه هواست جا مونده پیشم
من به کم از تو راضی نمیشم
تو پا میذاری تو خونه ی من
تو عاشق میشی رو شونه ی من
این یه قراره بین منو تو
کسی عاشق نیس عین منو تو
کی بهتر از تو که بهترینی
تو باغ زیبای روی زمینی
تو قلب من باش تا که بفهمی
چه دلبرانه به دل میشینی
حتی بدی هات بخشیدنی بود
شرم تو چشمات بوسیدنی بود
همه هواست جا مونده پیشم
من به کم از تو راضی

دانلود آهنگ


نظرات  (۱)

  • نمایشگاه جهیزیه
  • فوق العاده انرژی بخش هست مرسی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    عکس2