آرشیو آهنگهای مثبت من

این وبلاگ رو درست کردم تا آهنگ هایی که دوست دارم و خصوصا مثبت هستند رو توش قرار بدم تا هر کی واست بتونه استفاده کنه.

آرشیو آهنگهای مثبت من

این وبلاگ رو درست کردم تا آهنگ هایی که دوست دارم و خصوصا مثبت هستند رو توش قرار بدم تا هر کی واست بتونه استفاده کنه.

محتوای این وبلاگ تنها اختصاص به آهنگ های مثبت و مورد علاقه خودم می باشد. سعی کردم در انتخاب آهنگها دقت کنم تا کلام منفی نداشته باشه. به این خاطر وبلاگ درست کردم چون خودم در اینکه آهنگ های مثبت قانون جذبی رو پیدا کنم مشکل داشتم.

بایگانی

عکس 1

دارم احساس میکنم یه حس دیگه دارم، شیلا

چهارشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۳۲ ب.ظ | یلدا یلدااااا | ۱ نظر

دارم احساس میکنم یه حس دیگه دارم، شیلا

دارم احساس میکنم یه حس دیگه دارم
یه جورایی این روزا عاشق و بیقرارم
من با روح عطر تو رویاهامو میسازم
تو نمیدونی به تو چه ساده دل میبازم
خوشم میاد من از تو بس که مهربمونی
وقتی دلم میگیرخ از تو چشام میخونی
خوشم میاد میفهمی به تو علاقه مندم
به این علاقه عشقم همیشه پایبندم

دانلود آهنگ


♪♪♪♪♪♪♪♪
جز تماشای تو من کار دیگه ندارم
اگه پاییزم باشم کنار تو بهارم
بزار در کنار تو تمومشه درد غمهام
بزار باورم بشه بی تو خیلی تنهام
که بی تو خیلی تنهام …
خوشم میاد من از تو بس که مهربمونی
وقتی دلم میگیرخ از تو چشام میخونی
خوشم میاد میفهمی به تو علاقه مندم
به این علاقه عشقم همیشه پایبندم
جز تماشای تو من کار دیگه ندارم
اگه پاییزم باشم کنار تو بهارم
بزار در کنار تو تمومشه درد غمهام
بزار باورم بشه بی تو خیلی تنهام
که بی تو خیلی تنهام …
دارم احساس میکنم یه حس دیگه دارم
یه جورایی این روزا عاشق و بیقرارم
من با روح عطر تو رویاهامو میسازم
تو نمیدونی به تو چه ساده دل میبازم
خوشم میاد من از تو بس که مهربمونی
وقتی دلم میگیرخ از تو چشام میخونی
خوشم میاد میفهمی به تو علاقه مندم
به این علاقه عشقم همیشه پایبند

دانلود آهنگ

نظرات  (۱)

خیلی قشنگه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
عکس2