آرشیو آهنگهای مثبت من

این وبلاگ رو درست کردم تا آهنگ هایی که دوست دارم و خصوصا مثبت هستند رو توش قرار بدم تا هر کی واست بتونه استفاده کنه.

آرشیو آهنگهای مثبت من

این وبلاگ رو درست کردم تا آهنگ هایی که دوست دارم و خصوصا مثبت هستند رو توش قرار بدم تا هر کی واست بتونه استفاده کنه.

محتوای این وبلاگ تنها اختصاص به آهنگ های مثبت و مورد علاقه خودم می باشد. سعی کردم در انتخاب آهنگها دقت کنم تا کلام منفی نداشته باشه. به این خاطر وبلاگ درست کردم چون خودم در اینکه آهنگ های مثبت قانون جذبی رو پیدا کنم مشکل داشتم.

بایگانی

عکس 1

سورج، عروس و دوماد

شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۶، ۰۷:۴۹ ب.ظ | یلدا یلدااااا | ۱ نظر

سورج، عروس و دوماد

متن ترانه:

آی عروس و آی دوماد
شما گلای نشکفته
توی آسمون هفتم
ستارتون باهم جفته
گل ناز مخمل پوشم
طلای حلقه گوشم
به خواب خوش تو را دیدم
سعادت شد هم آغوشم
دانلود آهنگ

گل ناز مخمل پوشم
طلای حلقه گوشم
گل ناز مخمل پوشم
طلای حلقه گوشم

بچینم امشو از تو آسمون امشو ستاره
که بخت رفته برگشته دوباره

آی عروس و آی دوماد
شما گلای نشکفته
توی آسمون هفتم
ستارتون باهم جفته
گل ناز مخمل پوشم
طلای حلقه گوشم
به خواب خوش تو را دیدم
سعادت شد هم آغوشم

گل ناز مخمل پوشم
طلای حلقه گوشم
گل ناز مخمل پوشم
طلای حلقه گوشم

بلاگردون اون چشمون شود جانم فدایت
بریز آی به جون مو غم و درد و بلایت
بریز آی به جون مو غم و درد و بلایت

گل ناز مخمل پوشم
طلای حلقه گوشم
گل ناز مخمل پوشم
طلای حلقه گوشم

یاهاهاهاها...
یاهاهاهاها...

گل ناز مخمل پوشم
طلای حلقه گوشم

دانلود آهنگ


نظرات  (۱)

  • زهرا طاهری
  • این موزیک دانلود نمیشه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    عکس2