آرشیو آهنگهای مثبت من

این وبلاگ رو درست کردم تا آهنگ هایی که دوست دارم و خصوصا مثبت هستند رو توش قرار بدم تا هر کی واست بتونه استفاده کنه.

آرشیو آهنگهای مثبت من

این وبلاگ رو درست کردم تا آهنگ هایی که دوست دارم و خصوصا مثبت هستند رو توش قرار بدم تا هر کی واست بتونه استفاده کنه.

محتوای این وبلاگ تنها اختصاص به آهنگ های مثبت و مورد علاقه خودم می باشد. سعی کردم در انتخاب آهنگها دقت کنم تا کلام منفی نداشته باشه. به این خاطر وبلاگ درست کردم چون خودم در اینکه آهنگ های مثبت قانون جذبی رو پیدا کنم مشکل داشتم.

بایگانی

عکس 1

25باند , دوست دارم

يكشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۵۱ ب.ظ | یلدا یلدااااا | ۰ نظر

25باند , دوست دارم

متن ترانه :

این روزا خیلی سبک میخوابم

بوس میکنی آروم منو وقتی که خوابم

خوبه حالم که تو رو دارم

دانلود آهنگ


تو رو باید بغلت کنم نذارم

بری هیج جایی وقتی اینجایی

دیگه هیچ جایی نمیرم اصلاً بی بی تَم رسماً

بریم یه جایی که تنها بشینیم

ویژنامونم از روی ابرا بچینیم

بریم یه جایی که تنها بشینیم

زل بزن تو چشام بگو دوست دارم

بگو دوست دارم

دوست دارم من بگو دوست دارم

زندگی یعنی هر روز ایده های جدید

ینی از هر نظر ماها ایده آل همیم

ینی حست بهم میگه چشمات میخندن

انگار میفهمن احساس برندس

پنجره ی بزرگ رو به باغ خونه

گلای سرخی که روی طاق اونه

من تو عشق صلح تموم عمر

باید قول بدیم هر روز به خود

نشون بدیم به هم اگه راهو بلدیم

واسه تولدا عشق بدیم کادو نخریم

کوه باشیم پشت هم

باید دنبال نور باشیم پشت ابر

ای دل

شبا خاطره میسازیم صبا شل و ول رو تختیم

با یه لبخند کل راهو رفتیم و

فهمیدیم که وقتی میخوریم به سختی

نا امیدی تعطیل

یاد گرفتیم باهم خوب باشیم زود پاشیم

رو ابرا راه بریم با آسمون دوست باشیم

با یه بوس پاشیم با یکم لوس بازی

دیگه نگران هیچی نیستم

به جز تو توی دنیام هیشکی نیست نه

دوست نداره کسی تورو از من بیشتر

دوست دارم

دوست دارم من،دوست دارم

دوست دارم،دوست دارم

خوشبختی یعنی حالم خوبه با تو

یعنی صبح با یه بوس باید عاشقونه پاشد

یعنی هیچ اتفاقی،اتفاقی نیست

واسه عشق دادن انتهایی نیست

یعنی تو هر شرایطی میمونه پیشمو

منم دیوونه ی همین دیوونگیشم

ما با دلهایی شریک با عشقایی عمیق

کاری کردیم بگن عشقم عشقای جدید

آره،عشق ــَم یعنی عشقای جدید

عشق ــَم یعنی عشقای جدید

دیگه نگران هیچی نیستم

به جز تو تو دنیام هیشکی نیست نه

دوست نداره کسی تو رو از من بیشتر

دوست دارم

دوست دارم من،دوست دارم

دوست دارم،بگو دوست دارم
دانلود آهنگ

 

👇👇👇👇

  • یلدا یلدااااا

دوست دارم 25 باند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
عکس2