آرشیو آهنگهای مثبت من

این وبلاگ رو درست کردم تا آهنگ هایی که دوست دارم و خصوصا مثبت هستند رو توش قرار بدم تا هر کی واست بتونه استفاده کنه.

آرشیو آهنگهای مثبت من

این وبلاگ رو درست کردم تا آهنگ هایی که دوست دارم و خصوصا مثبت هستند رو توش قرار بدم تا هر کی واست بتونه استفاده کنه.

محتوای این وبلاگ تنها اختصاص به آهنگ های مثبت و مورد علاقه خودم می باشد. سعی کردم در انتخاب آهنگها دقت کنم تا کلام منفی نداشته باشه. به این خاطر وبلاگ درست کردم چون خودم در اینکه آهنگ های مثبت قانون جذبی رو پیدا کنم مشکل داشتم.

بایگانی

عکس 1

25باند , مال من شدی

چهارشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۲۶ ب.ظ | یلدا یلدااااا | ۰ نظر

  

متن ترانه :

مال من شدی

همیشه بوی خوب میده بدنت دوس ندارم حتی با شوخی بزنمت
میدونم اینو که تو مثل منی یبار دیگه گاز بگیری می زنمت 
همه میدونن که ما مال همیم وقتی همو داریم نمیخوریم زمین
اره همین نشستم تو کمین وقتی کسی نیست بیای و لبامو بکنی

دانلود آهنگ

زندگی میکنیم به امید فردا
وقتی کنار همیم حال جفتمون خوبه
دیگه مشکلی نداریم با غصه و درد ها
میدونم اینو که مال من شدی
میدونم اینو که مال من شدی
میدونم اینو که مال من شدی
میدونم اینو که مال من شدی
یه تخت چندتا شاخه گل خشک
همین گل ها که داریم خاطرات خوش باهاش
خاطرات خوش یعنی لحظه های خوب با تو
بیدار موندن و خنده های تا صبح
بغلم باشی دیگه فرق نداره نه
طرف های صبح یا دم دم های شب
گرم باشه یا سرد برف باشه یا نه
بهت قول میدم همراهتم تا ته
همه چیمونو قسمت میکنیم
واسه اینده های بهتر میدوئیم
کنار همیم و کی نمیشه بی تو کی
میدونم اینو کی
میدونم اینو که مال من شدی
میدونم اینو که مال من شدی
میدونم اینو که مال من شدی
میدونم اینو که مال من شدی
میدونم اینو که مال من شدی
دانلود آهنگ


  • یلدا یلدااااا

مال من شدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
عکس2