آرشیو آهنگهای مثبت من

این وبلاگ رو درست کردم تا آهنگ هایی که دوست دارم و خصوصا مثبت هستند رو توش قرار بدم تا هر کی واست بتونه استفاده کنه.

آرشیو آهنگهای مثبت من

این وبلاگ رو درست کردم تا آهنگ هایی که دوست دارم و خصوصا مثبت هستند رو توش قرار بدم تا هر کی واست بتونه استفاده کنه.

محتوای این وبلاگ تنها اختصاص به آهنگ های مثبت و مورد علاقه خودم می باشد. سعی کردم در انتخاب آهنگها دقت کنم تا کلام منفی نداشته باشه. به این خاطر وبلاگ درست کردم چون خودم در اینکه آهنگ های مثبت قانون جذبی رو پیدا کنم مشکل داشتم.

بایگانی

عکس 1

25باند , تا صبح خونه نریم

پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۷ ب.ظ | یلدا یلدااااا | ۰ نظر

 متن ترانه :

میگما چه خوب شد دوباره غروب شد
اومدی کنارم زندگی شروع شد
با تو دارم اون حسی که یه عمری میخواستم و مرسی
هستی تو پیشم من تا همیشم من با تو

دانلود آهنگ

(پس از باز کردن صفحه دانلود بر روی مشاهده لینک دانلود کلیک نمایید).

خب اره بی شک خسته نمیشم با تو
منو دیوونه وار همین گوشه کنار بغلم کن
بگو ابرا ببارن و تنها یبار بغلم کن
منو دیوونه وار همین گوشه کنار بغلم کن
بگو ابرا ببارن و تنها یبار بغلم کن
بیدارشو چشم هاتو باز کن
دیوونه باش دیوونه باش
دست هاتو بده به من غم هارو بده برن
دیوونه باش مثل دیوونه ها
با تو خوبه زمین تاصبح خونه نریم
با تو  خوبه زمین تا صبح خونه نریم
با تو خوبه زمین تا صبح خونه نریم
با تو خوبه زمین تا صبح خونه نریم
تو بغلت انگار دورمون یه دیوار
دستاتو میگریم یادم میره هر بار
که کجای دنیام من تا وقتی اینجام
بغلم کن
دانلود آهنگ

(پس از باز کردن صفحه دانلود بر روی مشاهده لینک دانلود کلیک نمایید).

  • یلدا یلدااااا

تا صبح خونه نریم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
عکس2