آرشیو آهنگهای مثبت من

این وبلاگ رو درست کردم تا آهنگ هایی که دوست دارم و خصوصا مثبت هستند رو توش قرار بدم تا هر کی واست بتونه استفاده کنه.

آرشیو آهنگهای مثبت من

این وبلاگ رو درست کردم تا آهنگ هایی که دوست دارم و خصوصا مثبت هستند رو توش قرار بدم تا هر کی واست بتونه استفاده کنه.

محتوای این وبلاگ تنها اختصاص به آهنگ های مثبت و مورد علاقه خودم می باشد. سعی کردم در انتخاب آهنگها دقت کنم تا کلام منفی نداشته باشه. به این خاطر وبلاگ درست کردم چون خودم در اینکه آهنگ های مثبت قانون جذبی رو پیدا کنم مشکل داشتم.

بایگانی

عکس 1

25باند , یه باد خنک

جمعه, ۲۸ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۳۱ ب.ظ | یلدا یلدااااا | ۰ نظر


متن ترانه :

 یه باد خنک


یه باد خنک هوو هوو هوو هوو
یه ماه پررنگ هوو هوو هوو هوو
یه شام خوش طعم هوو هوو هوو هوو
یه ماچ محکم
یه جای آروم و خلوت و ساکت
کنار لک لکا لم میدیم تو ساحل و
قلعه میسازیم ماها با شن و ماسه
همه چی خوبه خوبه خوبه

دانلود آهنگ

یه زیلو زیرمون چن تا ظرف با میوه توش
یه ماه مهربون نور میده به قصه مون
همه جا سوت و کور حالمونم خوب خوب
تو هستی رو به روم خاطره میشه مو به مو
صدای موج دریا میگه حوله بردار
برو تو آب شنا بکن تا خود فردا
تو دور من باش با تو مرده دردام
با تو گرمم حتی توی اوج سرماااااا
موج زد خیس شدش تنت
از هر چی دیسکو بهتره
کجا پیدا میشه شبیه ما
زندگی خوبم همینه ها
تو تا بزنی یه تنی به آب
میام دنبالت مث یه غریق نجات
هه هه توی ساحلیم
دوتاییمون تو یه کاپشنیم
روم تو روی فانتزیت
دو تا پیکه دیوونه تو دستمون
چون میخوایم روی ماه بریم
هـی میگی خوبه باز بریز
آخه هنو مونده داغ بشیم
دو تا چشم خیس دارن گریه میکنن
ولی از خوشحالی ولی از خوشحالی
اشکو روی گونه هاشون دارن هدیه میکنن
ولی از خوشحالی ولی از خوشحالی

یه آسمون پر ستاره
من و تو و شب خودشه آره
یه آتیش و سیب زمینی روش
تو هم از صداها میترسی هیهووو
هی بهم میگفتی همین بغل بشین
لوس میکردی تا که نزدیکترم بشی
مث فستیوال جرقه ی آتیش
که بهت بگم تو ملکه ی مایی
مرغای آبی هم دیگه خوابیدن
چی بهتر از اینکه پیش باربیمم
سرش رو شونم و سرم رو سرش
یه سوژه ی خوبیم واسه نقاشی
فقط یه تابلو با قلم مو کمه

دو تا چشم خیس دارن گریه میکنن
ولی از خوشحالی ولی از خوشحالی
اشکو روی گونه هاشون دارن هدیه میکنن
ولی از خوشحالی ولی از خوشحالی

یه باد خنک هوو هوو هوو هوو
یه ماه پررنگ هوو هوو
یه شام خوش طعم هوو هوو هوو هوو😍

دانلود آهنگ


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
عکس2