آرشیو آهنگهای مثبت من

این وبلاگ رو درست کردم تا آهنگ هایی که دوست دارم و خصوصا مثبت هستند رو توش قرار بدم تا هر کی واست بتونه استفاده کنه.

آرشیو آهنگهای مثبت من

این وبلاگ رو درست کردم تا آهنگ هایی که دوست دارم و خصوصا مثبت هستند رو توش قرار بدم تا هر کی واست بتونه استفاده کنه.

محتوای این وبلاگ تنها اختصاص به آهنگ های مثبت و مورد علاقه خودم می باشد. سعی کردم در انتخاب آهنگها دقت کنم تا کلام منفی نداشته باشه. به این خاطر وبلاگ درست کردم چون خودم در اینکه آهنگ های مثبت قانون جذبی رو پیدا کنم مشکل داشتم.

بایگانی

عکس 1

گیتی , دوستت دارم

شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۰۶ ب.ظ | یلدا یلدااااا | ۰ نظر


 متن ترانه :

 دوستت دارم

آخه که چقدر دلم می خواد مهرو تو قلبت بکارم
بارون گل بوسه ها رو به روی گونت ببارم
آخه که چقدر دلم می خواد عشقمو فریاد بزنم
همش بگم دوست دارم دوست دارم دوست دارم
همش بگم دوست دارم دوست دارم دوست دارم
تو انتهای راه من
تو نور قبله گاه من
تو روشنی زندگی
تو مهر من تو ماه من
تو روشنی زندگی
تو مهر من تو ماه من

دانلود آهنگ

آخه که چقدر دلم می خواد عشقمو فریاد بزنم
همش بگم دوست دارم دوست دارم دوست دارم
همش بگم دوست دارم دوست دارم دوست دارم
🍁🍁🍁
از همه گذشته هام
از کشیش باده و جام
از این همه پخته و خام
تورو می خوام تورو می خوام
تویی سراب دور و دیر
تویی امید دلپذیر
حالا که در کنارمی
بیا و دستامو بگیر
آخه که چقدر دلم می خواد عشقمو فریاد بزنم
همش بگم دوست دارم دوست دارم دوست دارم
همش بگم دوست دارم دوست دارم دوست دارم
     🍁🍁🍁   

دانلود آهنگ


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
عکس2